Κύριος στόχος της Συνάντησης είναι να δοθεί η ευκαιρία στο σύνολο των φορέων και τους εκπροσώπους τους να γνωριστούν μεταξύ τους, να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις και να δημιουργήσουν συνεργασίες και συνέργειες που θα επιτρέψουν την καλύτερη διάχυση ιδεών, έργου και προγραμμάτων τόσο από το κέντρο προς την περιφέρεια αλλά και αντίστροφα.
Λαμβάνουμε ακόμη υπόψη την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και τις δυνατότητες που προσφέρονται από τη χρήση τους, για να μελετηθούν και να εξευρεθούν οι μέθοδοι και οι τεχνικές που θα επιτρέψουν το σύνολο των φορέων να αποκτήσουν βήμα, προβολή και επικοινωνία των ενεργειών τους, με την ταυτόχρονη ανάπτυξη
της αμφίδρομης επικοινωνίας.
Μια πρώτη προσέγγιση του προγράμματος το οποίο στον βασικό του κορμό θα είναι ελεύθερο, ανεξάρτητο και ανοικτό έχει κατ? αρχάς ως εξής:
Παρασκευή 27/10/2006
12:00 - 17:00 Προσέλευση Συνέδρων, εγγραφή, παραλαβή υλικού, πρώτη γνωριμία
17:00 - 20:00 Ελεύθερο πρόγραμμα προβολών και παρουσιάσεων ομάδων
Σάββατο 28/10/2006
10:00 - 11:00 Προσέλευση Συνέδρων, εγγραφή, παραλαβή υλικού, πρώτη γνωριμία
11:00 - 11:15 Από την 1η Συνάντηση έως σήμερα. Μικρή αναδρομή.
11:15 - 12:15 Συζήτηση. Ομάδες, κινήματα, τάσεις στη σύγχρονη τέχνη και η Ελληνική πραγματικότητα.
12:30 - 13:30 Οργάνωση, λειτουργία ομάδων, ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργειών.Εμπειρίες, προτάσεις. 13:30 - 14:30 Forum Φωτογραφικών Ομάδων και Λεσχών. Δημιουργία και ανάπτυξη δικτύου ανταλλαγών, συνεργασιών και συνεργειών.
14:45 - 17:15 Ελεύθερο πρόγραμμα προβολών και παρουσιάσεων ομάδων
17:30 - 18:30 Διαδίκτυο. Εμπειρίες, εφαρμογές, προτάσεις.
18:45 - 19:45 Εκπαίδευση στους χώρους των ομάδων, λεσχών και τμημάτων δήμων. Εμπειρίες, προτάσεις. 20:00 - 21:00 Forum. Φωτογραφικά αρχεία, μια πρώτη προσέγγιση για την ανάπτυξη κοινής βάσης δεδομένων. Δημιουργία κώδικα ενημέρωσης και λειτουργίας.Προτάσεις, κοινές δράσεις.
Κυριακή 29/10/2006
10:00 - 12:00 Συμπεράσματα 12:00 - 14:00 Ελεύθερο πρόγραμμα προβολών και παρουσιάσεων ομάδων
* Το πρόγραμμα αυτό υπόκειται σε προσθήκες και τροποποιήσεις.
Διαδικαστικά:
Η κάθε ομάδα σε επίπεδο εκπροσώπησης της θα πρέπει να ορίσει το μέλος που θα αναπτύξει τις απόψεις της.
Στην περίπτωση που η έδρα της ομάδας βρίσκεται στην περιφέρεια η οργανωτική επιτροπή θα καλύψει τα παρακάτω έξοδα του μέλους αυτού (ένα άτομο ανά ομάδα): (α) Φιλοξενία σε κλίνη δίκλινου δωματίου με πρωϊνό για δύο διανυκτερεύσεις (27 & 28/10), και (β) Την αξία του εισητηρίου (Κ.Τ.Ε.Λ.) ή με πλοίο (οικονομική θέση) από την πόλη της έδρας του φορέα στην Αθήνα και επιστροφή.
Τα επιπλέον μέλη των ομάδων που θα δηλωθεί ότι θα συμμετέχουν στη Συνάντηση (βλέπε συνημμένη αίτηση) θα θεωρηθούν ως επισκέπτες-παρατηρητές και θα έχουν δικαίωμα παρέμβασης στους σχετικούς χρόνους που θα δίδονται για το σκοπό αυτό. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους είναι η υποβολή των ονομάτων τους από τον υπεύθυνο κάθε φορέα με επιστολή ή e-mail• ο δε συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων θα διαμορφωθεί σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα των αιθουσών που θα χρησιμοποιηθούν και την κατά το δυνατό ισότιμη κατανομή του συνόλου των παρισταμένων από κάθε ομάδα.
Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τη δραστηριότητα τους σε οπτική προβολή μέσα από υπολογιστή και βιντεοπροβολέα με cd-rom ή dvd-rom διάρκειας έως 5 λεπτών εφ? όσον αυτό δηλωθεί στην ανάλογη φόρμα που επισυνάπτεται.
Όπως και νάχει, το ζητούμενο είναι η κάθε ομάδα εφ? όσον αυτό ειναι εφικτό, να προετοιμάσει ντοσιέ (90-100 τεμ.) με το σύνολο του διαθέσιμου υλικού (έντυπα, καταλόγους, κάρτες, cd-rom κλπ) για να ανταλάξει το υλικό αυτό με τις υπόλοιπες ομάδες για καλύτερη και μονιμότερη γνωριμία και συνέργεια.
Οι εισηγήσεις
Το πρόγραμμα είναι κατ? αρχήν ανοικτό και η παραπάνω περιγραφή και ανάλυσή του αποτελούν μια πρώτη προσέγγιση υλοποίησης του. Η τελική διαμόρφωσή του θα εξαρτηθεί εν πολλοίς από τις προτάσεις των ομάδων όπως αυτό θα προκύψει από τις προτεινόμενες εισηγήσεις. Οι επιθυμούντες να πραγματοποιήσουν εισήγηση σε ένα από τα προτεινόμενα θέματα ή να προτείνουν κάτι που δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτό θα πρέπει να στείλουν συμπληρωμένη τη σχετική φόρμα εισήγησης αναφέροντας τον τίτλο, το θέμα και τη διάρκεια η οποία δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα δέκα λεπτά. Ο χρόνος αυτός μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί ανάλογα με τον όγκο των προταθέντων εισηγήσεων και τον συνολικό διαθέσιμο χρόνο.
Καλό θα είναι και εφόσον επιθυμείτε να στείλετε τις εισηγήσεις σας σε αρχεία word το αργότερο έως την Τετάρτη 24/10 για να δημιουργηθεί ένα βιβλίο με το σύνολό τους για να εκτυπωθεί και να διανεμηθεί στους συνέδρους.
Αναμένοντας την επιβεβαίωση της συμμετοχής σας σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις δραστηριότητές σας και περιμένουμε να σας δούμε και να γνωριστούμε στη Συνάντηση αυτή.
Xορηγός της Συνάντησης
Η διοργάνωση της 2ης Πανελλήνιας Συνάντησης Φωτογραφικών Ομάδων και Λεσχών κατέστη δυνατή με την ευγενική χορηγία ποσού 5.000 Ευρώ από την εταιρεία EPSON.
Οργάνωση - Συντονισμός
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Με τη συνεργασία του ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ &
των Συνεργατών του (www.fkth.gr)
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ονομα / Τίτλος Φορέα:
________________________________________________________________________
Μορφή:
__ Σύλλογος __ Αστική Εταιρεία __ Άτυπη Ομάδα. Άλλο τι (περιγράψτε)
___________________________________Έτος σύστασης ______ Αριθμός μελών: ___
Ονοματεπώνυμο υπευθύνου:
________________________________________________________________________
Ιδιότητα: Κινητό υπευθύνου:
____________________________________ __________________________________
Διεύθυνση φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):
________________________________________________________________________
Τηλέφωνο φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):
________________________________________________________________________
Fax φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):
________________________________________________________________________
E-mail φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):
________________________________________________________________________
Συμμετοχή στη 2η Πανελλήνια Συνάντηση Φωτογραφικών Φορέων:
__ Ναι __ Όχι. Σε περίπτωση μη συμμετοχής αν θέλετε μπορείτε να γράψετε το λόγο:
________________________________________________________________________
Ονοματεπώνυμο εκπροσώπου στη 2η Πανελλήνια Συνάντηση:
________________________________________________________________________
Πραγματοποίηση παρουσίασης δραστηριότητας του φορέα με CD-ROM/ DVD-ROM για
προβολή με βιντεοπροβολέα μέσω υπολογιστή (Διάρκεια 5 λεπτά): __ Ναι __ Όχι Αν
Nαι τι πρόγραμμα (software) χρησιμοποιείτε: ________________________________
Εισήγηση φορέα (Διάρκεια 10 λεπτά): __ Ναι __ Όχι
Θέμα: __________________________________________________________________
Αποστολή κειμένου για τη δημιουργία έκδοσης που θα συμπεριλαβει τις εισηγήσεις:
__ Ναι __ Όχι (Αν Nαι τελευταία ημερομηνία παραλαβής των κειμένων Τετάρτη
25/10/06 σε μορφή WORD στο E-mail:
Άλλα συμμετέχοντα μέλη με την ιδιότητα των παρατηρητών:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Για την καλύτερη και αποδοτικότερη οργάνωση της Συνάντησης, στείλτε τα σχετικά στοιχεία με ηλεκτρονικό ταχυ- δρομείο στο