{mosimage}5 χρόνια μετά, η ταινία του Παύλου Τσιαντού "Από τον Όλυμπο στο Έβερεστ" είναι έτοιμη! Η πρεμιέρα θα γίνει στο 11ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης:16 Μαρτίου 22:30,αίθουσα Ολύμπιον (πλατεία Αριστοτέλους)
και 18 Μαρτίου 19:30
αίθουσα Σταύρος Τορνές (Προβλήτα 1, λιμάνι Θεσσαλονίκης)
Για περισσότερες πληροφορίες : www.filmfestival.gr
Από τον Όλυμπο στο Έβερεστ
- Details
- Written by: Πληροφορίες Koyinta
- Category: Κινηματογράφος
- Read Time: 1 min
- Hits: 4948