Αφορμή για την πρωτοβουλία αυτή αποτελεί το γεγονός ότι στις προκηρύξεις του MEDIA για την υποστήριξη της Ανάπτυξης οπτικοακουστικών έργων (MEDIA Development support) απαιτείται ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ και διανομής του υποβαλλόμενου έργου, ο οποίος μάλιστα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της συνολικής αξιολόγησης της πρότασης που υποβάλλουν οι παραγωγοί.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κα. Renate Roginas, πρώην Γενική Γραμματέας του Eurimages, ηγετικό στέλεχος μεγάλων εταιρειών και οργανισμών του οπτικοακουστικού τομέα και ειδική στην εκπαίδευση επαγγελματιών για θέματα συμπαραγωγών, μάρκετινγκ και προώθησης ταινιών.
Δηλώσεις συμμετοχής :
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
09:30 Υποδοχή - Διαπίστευση - Καφές
10:00-10:30 Εισαγωγή:
Τίνα Παναγοπούλου, Δ/ντρια του MEDIA Desk Hellas
Renate Roginas, CEO Villa Kult oHG
10:30-11:45 Ανάλυση της έρευνας αγοράς που βασίζεται στα πλέον πρόσφατα στοιχεία του “The Cannes Focus 2009” του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου.
«Η παγκόσμια διανομή των ευρωπαϊκών ταινιών: υπάρχει αγορά;»
Συμπεράσματα και αναφορά στις ελληνικές ταινίες
11:45-12:00 Διάλειμμα - Καφές
12:00-13:30 «Συνεργασία μεταξύ παραγωγών και διανομέων»
Τι πρέπει να γνωρίζουμε:
-οι πρώτες επαφές
-η νομική διάσταση
-η οικονομική διάσταση
13:30-14:30 Διάλειμμα - Γεύμα
14:30-15:30 Διεθνείς πράκτορες πωλήσεων: τι κάνουν και πώς συναλλασσόμαστε μαζί τους
15:30-16:00 Παραδείγματα για το «πώς κατανέμονται τα έσοδα»:
Κινηματογραφική διανομή, Τηλεόραση, Βίντεο/DVD
16:00-16:15 Διάλειμμα - Καφές
16:15-17:30 Το μάρκετινγκ των ταινιών:
-τα βασικά εργαλεία του μάρκετινγκ
-το είδος του κοινού που στοχεύουμε
-διαφήμιση/καμπάνια προώθησης
-το κύκλωμα των Φεστιβάλ
17:30-18:00 Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Τέλος σεμιναρίου
Περισσότερες Πληροφορίες και δελτία συμμετοχής:
www.mediadeskhellas.eu
Τρίτη, 26 Μαΐου 2009, 9:30 – 18:00
Κτίριο Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας / Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης
Φραγκούδη 11 και Αλ. Πάντου, Καλλιθέα (όπισθεν Παντείου)