Συνάντηση Φωτογραφικών Ομάδων

{mosimage}Το Ελληνικό Κέντρο Φωτογραφίας και το Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης & οι  Συνεργάτες του σας προσκαλούν να συμετέχετε στη 2η Πανελλήνια Συνάντηση  Φωτογραφικών Ομάδων και Λεσχών που θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Πειραιώς (Πειραιώς 138 & Ανδρονίκου, Ρουφ) από την Παρασκευή 27/10 έως  και την Κυριακή 29/10/2006. 

Κύριος στόχος της Συνάντησης είναι να δοθεί η ευκαιρία στο σύνολο των φορέων  και τους εκπροσώπους τους να γνωριστούν μεταξύ τους, να ανταλλάξουν ιδέες και  απόψεις και να δημιουργήσουν συνεργασίες και συνέργειες που θα επιτρέψουν την  καλύτερη διάχυση ιδεών, έργου και προγραμμάτων τόσο από το κέντρο προς την  περιφέρεια αλλά και αντίστροφα.

Λαμβάνουμε ακόμη υπόψη την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και τις δυνατότητες  που προσφέρονται από τη χρήση τους, για να μελετηθούν και να εξευρεθούν οι  μέθοδοι και οι τεχνικές που θα επιτρέψουν το σύνολο των φορέων να αποκτήσουν  βήμα, προβολή και επικοινωνία των ενεργειών τους, με την ταυτόχρονη ανάπτυξη
 της αμφίδρομης επικοινωνίας.

 Μια πρώτη προσέγγιση του προγράμματος το οποίο στον βασικό του κορμό θα είναι  ελεύθερο, ανεξάρτητο και ανοικτό έχει κατ? αρχάς ως εξής:

 Παρασκευή 27/10/2006

 12:00 - 17:00     Προσέλευση Συνέδρων, εγγραφή, παραλαβή υλικού, πρώτη γνωριμία
 17:00 - 20:00     Ελεύθερο πρόγραμμα προβολών και παρουσιάσεων ομάδων

 Σάββατο 28/10/2006

10:00 - 11:00     Προσέλευση Συνέδρων, εγγραφή, παραλαβή υλικού, πρώτη γνωριμία
11:00 - 11:15     Από την 1η Συνάντηση έως σήμερα. Μικρή αναδρομή.
11:15 - 12:15 Συζήτηση. Ομάδες, κινήματα, τάσεις στη σύγχρονη τέχνη και η Ελληνική  πραγματικότητα.
12:30 - 13:30     Οργάνωση, λειτουργία ομάδων, ανάπτυξη  συνεργασιών και συνεργειών.Εμπειρίες, προτάσεις. 13:30 - 14:30    Forum  Φωτογραφικών Ομάδων και Λεσχών. Δημιουργία και ανάπτυξη δικτύου ανταλλαγών, συνεργασιών και συνεργειών.
14:45 - 17:15    Ελεύθερο πρόγραμμα προβολών και  παρουσιάσεων ομάδων
17:30 - 18:30    Διαδίκτυο. Εμπειρίες, εφαρμογές,  προτάσεις.
18:45 - 19:45    Εκπαίδευση στους χώρους των ομάδων, λεσχών και  τμημάτων δήμων. Εμπειρίες, προτάσεις. 20:00 - 21:00    Forum. Φωτογραφικά  αρχεία, μια πρώτη προσέγγιση για την ανάπτυξη κοινής βάσης δεδομένων.  Δημιουργία κώδικα ενημέρωσης και λειτουργίας.Προτάσεις, κοινές δράσεις.

 Κυριακή 29/10/2006

 10:00 - 12:00    Συμπεράσματα 12:00 - 14:00    Ελεύθερο πρόγραμμα προβολών και  παρουσιάσεων ομάδων

 * Το πρόγραμμα αυτό υπόκειται σε προσθήκες και τροποποιήσεις.

 Διαδικαστικά:

Η κάθε ομάδα σε επίπεδο εκπροσώπησης της θα πρέπει να ορίσει το μέλος που θα  αναπτύξει τις απόψεις της.

Στην περίπτωση που η έδρα της ομάδας βρίσκεται στην περιφέρεια η οργανωτική  επιτροπή θα καλύψει τα παρακάτω έξοδα του μέλους αυτού (ένα άτομο ανά ομάδα):  (α) Φιλοξενία σε κλίνη δίκλινου δωματίου με πρωϊνό για δύο διανυκτερεύσεις (27  & 28/10), και (β) Την αξία του εισητηρίου (Κ.Τ.Ε.Λ.) ή με πλοίο (οικονομική θέση) από την πόλη της έδρας του φορέα στην Αθήνα και επιστροφή.

Τα επιπλέον μέλη των ομάδων που θα δηλωθεί ότι θα συμμετέχουν στη Συνάντηση  (βλέπε συνημμένη αίτηση) θα θεωρηθούν ως επισκέπτες-παρατηρητές και θα έχουν  δικαίωμα παρέμβασης στους σχετικούς χρόνους που θα δίδονται για το σκοπό αυτό.  Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους είναι η υποβολή των ονομάτων τους  από τον υπεύθυνο κάθε φορέα με επιστολή ή e-mail• ο δε συνολικός αριθμός των  συμμετεχόντων θα διαμορφωθεί σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα των αιθουσών που  θα χρησιμοποιηθούν και την κατά το δυνατό ισότιμη κατανομή του συνόλου των  παρισταμένων από κάθε ομάδα.

Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τη δραστηριότητα τους σε οπτική  προβολή μέσα από υπολογιστή και βιντεοπροβολέα με cd-rom ή dvd-rom διάρκειας  έως 5 λεπτών εφ? όσον αυτό δηλωθεί στην ανάλογη φόρμα που επισυνάπτεται.

 Όπως και νάχει, το ζητούμενο είναι η κάθε ομάδα εφ? όσον αυτό ειναι εφικτό, να  προετοιμάσει ντοσιέ (90-100 τεμ.) με το σύνολο του διαθέσιμου υλικού (έντυπα,  καταλόγους, κάρτες, cd-rom κλπ) για να ανταλάξει το υλικό αυτό με τις υπόλοιπες  ομάδες για καλύτερη και μονιμότερη γνωριμία και συνέργεια.

 Οι εισηγήσεις

 Το πρόγραμμα είναι κατ? αρχήν ανοικτό και η παραπάνω περιγραφή και ανάλυσή του  αποτελούν μια πρώτη προσέγγιση υλοποίησης του. Η τελική διαμόρφωσή του θα  εξαρτηθεί εν πολλοίς από τις προτάσεις των ομάδων όπως αυτό θα προκύψει από τις  προτεινόμενες εισηγήσεις. Οι επιθυμούντες να πραγματοποιήσουν εισήγηση σε ένα  από τα προτεινόμενα θέματα ή να προτείνουν κάτι που δεν συμπεριλαμβάνεται σε  αυτό θα πρέπει να στείλουν συμπληρωμένη τη σχετική φόρμα εισήγησης αναφέροντας  τον τίτλο, το θέμα και τη διάρκεια η οποία δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα δέκα  λεπτά. Ο χρόνος αυτός μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί ανάλογα με τον όγκο των  προταθέντων εισηγήσεων και τον συνολικό διαθέσιμο χρόνο.

Καλό θα είναι και εφόσον επιθυμείτε να στείλετε τις εισηγήσεις σας σε αρχεία  word το αργότερο έως την Τετάρτη 24/10  για να δημιουργηθεί ένα βιβλίο με το  σύνολό τους για να εκτυπωθεί και να διανεμηθεί στους συνέδρους.

 Αναμένοντας την επιβεβαίωση της συμμετοχής σας σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις  δραστηριότητές σας και περιμένουμε να σας δούμε και να γνωριστούμε στη  Συνάντηση αυτή.

 Xορηγός της Συνάντησης

 Η διοργάνωση της 2ης Πανελλήνιας Συνάντησης Φωτογραφικών Ομάδων και Λεσχών  κατέστη δυνατή με την ευγενική χορηγία ποσού 5.000 Ευρώ από την εταιρεία EPSON.

 Οργάνωση - Συντονισμός

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Με τη συνεργασία του ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ &
των Συνεργατών του (www.fkth.gr)

 ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Ονομα / Τίτλος Φορέα:

 ________________________________________________________________________

 Μορφή:

 __ Σύλλογος __ Αστική Εταιρεία __ Άτυπη Ομάδα. Άλλο τι (περιγράψτε)

 ___________________________________Έτος σύστασης ______ Αριθμός μελών: ___

 Ονοματεπώνυμο υπευθύνου:

 ________________________________________________________________________

 Ιδιότητα: Κινητό υπευθύνου:

 ____________________________________ __________________________________

 Διεύθυνση φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):

 ________________________________________________________________________

Τηλέφωνο φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):

 ________________________________________________________________________

 Fax φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):

 ________________________________________________________________________

 E-mail φορέα ή υπευθύνου (Διαγράψτε ανάλογα):

 ________________________________________________________________________

 Συμμετοχή στη 2η Πανελλήνια Συνάντηση Φωτογραφικών Φορέων:

__ Ναι __ Όχι. Σε περίπτωση μη συμμετοχής αν θέλετε μπορείτε να γράψετε το λόγο:

 ________________________________________________________________________

 Ονοματεπώνυμο εκπροσώπου στη 2η Πανελλήνια Συνάντηση:

 ________________________________________________________________________

 Πραγματοποίηση παρουσίασης δραστηριότητας του φορέα με CD-ROM/ DVD-ROM για

 προβολή με βιντεοπροβολέα μέσω υπολογιστή (Διάρκεια 5 λεπτά): __ Ναι __ Όχι Αν
 Nαι τι πρόγραμμα (software) χρησιμοποιείτε: ________________________________

 Εισήγηση φορέα (Διάρκεια 10 λεπτά): __ Ναι __ Όχι

 Θέμα: __________________________________________________________________

 Αποστολή κειμένου για τη δημιουργία έκδοσης που θα συμπεριλαβει τις εισηγήσεις:

__ Ναι __ Όχι (Αν Nαι τελευταία ημερομηνία παραλαβής των κειμένων Τετάρτη

 25/10/06 σε μορφή WORD στο E-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

 Άλλα συμμετέχοντα μέλη με την ιδιότητα των παρατηρητών:

 ________________________________________________________________________

 ________________________________________________________________________

 ________________________________________________________________________

 ________________________________________________________________________

 _______________________________________________________________________

 Για την καλύτερη και αποδοτικότερη οργάνωση της Συνάντησης, στείλτε τα σχετικά  στοιχεία με ηλεκτρονικό ταχυ- δρομείο στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή συμπληρώστε τα πεδία που επιθυμείτε στη φόρμα αυτή  και στείλτε τη με fax στο 210 9210546. Αν θέλετε να λάβετε το κείμενο αυτο σε e-mail παρακαλούμε ζητήστε το  στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Χρήστος Ν. Καρακάσης's Avatar

Χρήστος Ν. Καρακάσης

Ο Χρήστος Ν. Καρακάσης Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Μουσική, Πληροφορική και Σκηνοθεσία Θεάτρου, Κινηματογράφου, Τηλεόρασης στην Ελλάδα και στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης NYU Tisch School of the Arts. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο πάνω στην ανάπτυξη και την μεθοδολογία της εκπαίδευσης (Post graduate diploma in training and development) και μεταπτυχιακό τίτλο στην σκηνοθεσία κινηματογράφου και θεάτρου Post graduate diploma in film and theatre direction. Έχει επιμεληθεί οπτικοακουστικά καλλιτεχνικά, οργανωτικά και σε τεχνικό επίπεδο πολλές εκδηλώσεις παρουσιάσεις, διαφημίσεις, Video art, Φεστιβάλ.Ως Σκηνοθέτης-Συγγραφέας-Παραγωγός έχει παρουσία από το 1992. Οι ταινίες του έχουν αποσπάσει διεθνείς βραβεύσεις και έχουν προβληθεί στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Ιδρυτής των εκδόσεων κουίντα και της κινηματογραφικής εταιρείας ΚΟΥΙΝΤΑ Production . Καθηγητής Κινηματογράφου σε πολλές σχολές και ιδρύματα.Από το 2011 είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Ψηφιακού Κινηματογράφου Αθήνας AIDFF και καλλιτεχνικός διευθυντής στο διεθνές οικολογικό και επιστημονικό πανόραμα της ΚΟΥΙΝΤΑ.Έχει γράψει την «εισαγωγή στον κινηματογράφο» βιβλίο το οποίο απευθύνεται σε επίδοξους σκηνοθέτες, αλλά και σε όλους εκείνους που θέλουν να γνωρίσουν με άμεσο και περιεκτικό τρόπο την τέχνη αλλά και την τεχνική του κινηματογράφου. Έχει γράψει δύο ποιητικές συλλογές 2016 φωταύγεια 2018 μῆτις . Αρθρογραφεί στο filmmaker και στο koyinta art emagazine. Ιδρυτής του οργανισμού ΚΟΥΙΝΤΑ IMDB https://www.imdb.com/name/nm3765821

Off Canvas sidebar is empty