{mosimage}
Η οπτικοακουστική αγορά είναι πλέον πιο εύκολη αλλά αρκετά διαφορετική.
Το Διαδίκτυο σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα έχει γίνει ο κύριος τρόπος
ποιοτικής προώθησης πολιτιστικών προϊόντων, και γρήγορης ενημέρωσης
γεγονός που το καθιστά ίσως τον πιο εύκολο τρόπο παγκόσμιας
επικοινωνίας.
Η Καλλιτεχνική Εταιρεία ΚΟΥΪΝΤΑ, αντιλαμβανόμενη τις νέες προκλήσεις της εποχής και θέλοντας να φτιάξει κάτι νέο και διαχρονικό προχώρησε, στη δημοσίευση και οπτικοακουστικού υλικού που θα εκφράζει τους σκοπούς της ίδρυσή της και θα προάγει τη δημιουργία. Έτσι, δημιούργησε την υποδομή και όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την προβολή ερασιτεχνικών ή επαγγελματικών ταινιών μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, μικρού μήκους, animation,making of κ.ά.
Η Καλλιτεχνική Εταιρεία ΚΟΥΪΝΤΑ, αντιλαμβανόμενη τις νέες προκλήσεις της εποχής και θέλοντας να φτιάξει κάτι νέο και διαχρονικό προχώρησε, στη δημοσίευση και οπτικοακουστικού υλικού που θα εκφράζει τους σκοπούς της ίδρυσή της και θα προάγει τη δημιουργία. Έτσι, δημιούργησε την υποδομή και όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την προβολή ερασιτεχνικών ή επαγγελματικών ταινιών μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, μικρού μήκους, animation,making of κ.ά.